خانه / اخبار / خبر چاپ مجموعه فرامتن «عاشقانه های آخرین ملکه ی هخامنشی» به قلم بانو مارال مولانا در سایت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

خبر چاپ مجموعه فرامتن «عاشقانه های آخرین ملکه ی هخامنشی» به قلم بانو مارال مولانا در سایت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

 

 

برای خواندن آنلاین خبر کلیک کنید

 

 

 

انتشار «عاشقانه‌های آخرین ملکه هخامنشی»

 

«عاشقانه‌های آخرین ملکه هخامنشی» نوشته مارال مولانا (هدیه قلی‌یار) منتشر شد.

به گزارش ایسنا، این کتاب با عنوان فرعی «مجموعه فرامتن» در ۲۴۴ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۲۶هزار تومان در نشر اریکه سبز عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: مارال مولانا از قلم‌های مکتب اصالت کلمه و عریان‌نویسان پارسی‌گوی ترک‌زبان است – نیاکان مادری از باکوی جمهوری آذربایجان، نیاکان پدری از دشت مغان، زاده گرگان و ساکن بندرترکمن. او تحت آموزش آریو همتی به مکتب عریانیسم پیوست.

در این کتاب سخنرانی‌های آرش آذرپیک در آکادمی عریانیسم در شرح و بسط مفاهیم فلسفی مکتب اصالت کلمه و افشای توطئه‌های پنهان نظام سرمایه‌داری و مافیاهای پنهان و آشکار آن در تخریب کاخ بشکوه ادبیات ایران از نیما تا امروز به گونه‌ای روشن با الهام از نظریه‌ نهاد قدرت فوکویی بیان شده است.

چهارشنبه/ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۷

 

درباره ی هنگامه اهورا

شاعر و داستان نویسِ عریانیست، عضو مکتب اصالت کلمه و دایره ی مطالعاتی قلم، مسئول روابط عمومی اصالت کلمه و دانش آموخته ی رشته ی مترجمی زبان انگلیسی

همچنین ببینید

نخستین نشریه ی تصویری در ایران   نشریه ی تصویری «دنیای کلمه»   زیر نظر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *