خانه / اخبار / بیانیه ی بانو نیلوفر مسیح به مناسبت هفدهمین زادانه ی مکتب اصالت کلمه (عریانیسم)

بیانیه ی بانو نیلوفر مسیح به مناسبت هفدهمین زادانه ی مکتب اصالت کلمه (عریانیسم)

پیشکش به انسان های آزاد، اندیشه های آزاد

 

 

✅ مخاطب این پیام خودآگاه جمعی بشر است
✅ این یک بیانیه است
✅ زمان: هفدهمین سالروز ظهور و بروز مکتب اصالت کلمه
✅ مکان: اذهان گاه آگاه و گاه ناآگاه بشر

 

«زمین دریاهایش خشک شد

دل اهالی برای موج و توفان تنگ شده بود
پس عریانیسم متولد شد…»

 

با سلام و درود، بنده نیلوفر مسیح، عضو مکتب جهانشمول اصالت کلمه، هفدهمین سالروز بزرگداشت تولد مکتب اصالت کلمه را خدمت امپراتور واژه های جهان _جناب استاد آرش آذرپیک_ و تمام قلب هایی که حقیقت های عمیق را عاشقانه باور دارند، تبریک و تهنیت و شاد باش عرض می کنم. امید که چرخ نیلوفری بر مدار عصر عریانیسم بگردد و بگردد و بگردد تا در فراخنای ذهن و خودآگاه و ناخودآگاه جمعی بشر بر جریده ی عالم ثبت و ضبط شود.

اینجانب نیلوفر مسیح در هفدهمین سالروز بزرگداشت مکتب اصالت کلمه به ادبیات و فلسفه ایران زمین که نه!! به ادبیات و فلسفه جهان که نه!! به ادبیات و فلسفه هستی که بر مبنای تعقل عمیق و تعشق عمیق و تخیل عمیق شکل گرفته و خواهد گرفت ، اعلام می دارم که عصر عریانیسم و بازگشت به اصالت های فرارو هفده سال است که آغاز شده و خداوند را شاکرم که نصف بیشتر این زمان را در خدمت این تفکر و نگرش ادبی_فلسفی بزرگ و جهانشمول بوده ام.

 

ما آمده ایم تا هیچ نگرشی افراط گرایانه و انحصار طلبانه ابعاد حقیقت عمیق در هستی را محصور و محدود ننمایند.

ما آمده ایم تا نگرش های واسطه ساز و محدود کننده ی زنانگی و مردانگی به جایگاه حقیقی خود بازگشته و در برابر صفات انسانی سر تسلیم فرود بیاورند .صفات مردانه و زنانه بی گمان در خدمت انسانیت متعالی پرورش دهنده و زایشگر خوبی ها هستند اما آنگاه که واسطه و هدف شوند مخرب و ویرانگر می باشند.

ما آمده ایم تا در آیینه ارتباط بی واسطه با همه چیز ، شناخت و درک متعالی به دور از افتادن در دامچاله تضاد و تقابل گرایی و مطلق نگری اتفاق افتد.

ما آمده ایم تا خودآگاه جمعی بشر از آثار مخرب نگرش های اومانیستی مطلق نگر، امپریالیستی انحصار طلب و روانشناختی که روح انسان را کالا و شئ فرض می کند، فراروی کرده تا دریچه هایی از انسانیت متعالی و تعشق و تعقل عمیق بر بشر گشوده و متجلی شود.

ما آمده ایم چه کلاهها را از سر بردارید چه باد آنها را با خود ببرد، چه برخیزید و چه لجاجت خواهانه در مرداب منیت های کاذب بخسپید، چه دست تکان دهید از دور و چه بخردانه از عصر عریانیسم گفتمان کنید،
ما آمده ایم چون ضرورت وجودی بشر ایجاب می کند که باشیم تا تناروح انسان در عصر پست مدرنیسم از منجلاب بی معنایی و تهی بودگی و نسبیت زدگی به در آید و انسان شکوفا شود .
پس با تمام توان در گوش های نسبیت زده ی تاریخ فریاد می زنیم” به نام روح انسان ، کلمه، عصر پست مدرنیزم تمام شده است و اکنون در عصر عریانیسم ( تجلی،آشکار شدگی، بروز ) نفس می کشیم. و از این به بعد فقط با نعش پست مدرنیسم بر خیابان های بی معنایی و نسبیت زدگی رو به رو هستیم.

 

 

#نیلوفر مسیح
#اندیشکده ی کلمه گرایان ایران
#مکتب اصالت کلمه

درباره ی هنگامه اهورا

شاعر و داستان نویسِ عریانیست، عضو مکتب اصالت کلمه و دایره ی مطالعاتی قلم، مسئول روابط عمومی اصالت کلمه و دانش آموخته ی رشته ی مترجمی زبان انگلیسی

همچنین ببینید

نخستین نشریه ی تصویری در ایران   نشریه ی تصویری «دنیای کلمه»   زیر نظر …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *